lördag 7 november 2009

boy, step up to the paarteey

Jag och Viktor battlar varann, det verkar som att jag vinner med mina fantastiska erfarenheter inom hiphopvärlden. Yeah yeah, och förut idag dansade vi till den mäktiga Darin och hans fulländade
"step up". Erik och Mackan (eller Mackinator som jag kallar honom) är söta. Dom är ungefär lika störda som jag och Viktor. Äpplena faller inte långt från trädet. Idag låg Mackan på Viktors tangentbord och öppnade ungefär.. Vickan vet inget exakt nummer, men jag skulle tippa på runt 50 nya flikar kanske. Bra katt! Vi har sett "Låt den rätte komma in" ikväll, den var bra, och obehaglig. Jag har även införskaffat smultronte och Marabou vinter och njuter lite av livet. Det kommer ju inte i repris, som man brukar säga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar