onsdag 11 november 2009

Ny header,

Jag bjuder på en ny header, som inte ens passar i den där jävla ramen. Men jag ger upp alla försök på att få den att passa nu. Efter en timme, eller kanske två, med massa strul ger jag upp. Photoshop är inte min vän. Just nu är ingen min vän. Jag är trött och less och vill bara sova. Just det, sängen måste bäddas först. Jag måste duscha. Och Viktor spelar, verkar knappt ha märkt mina suck och stön när jag förbannat den satans datorn och allt som har med teknik att göra. USCH. Och ute är det kallt och jävligt. Just nu, så skulle jag vilja påstå att hela världen enbart är skit. Jag hoppas att morgondagen bjuder på en ny attityd och inställning till allt.

5 kommentarer:

  1. oj va du inte vet mycket om skit om det där får dig att tycka att världen är skit.

    SvaraRadera
  2. till fredrik,
    haha, äh. jag är lite av en crybaby.

    SvaraRadera
  3. till emelie;
    tack tack :) nu har vi fått ner texten också

    SvaraRadera
  4. vem vill veta nått om skit? :O det viktiga är ju att man får gnälla lite ibland ;) fin header i alla fall! :D

    SvaraRadera