tisdag 1 september 2009

september, 1

Jag funderar på att knåpa ihop en ny header. Men inte ikväll. Men det lär väl hinnas, ska jag inte jobba mer än ca. 10 timmar i veckan så har jag tid vill jag lova. Idioto. Hur som helst så går jag igenom massa bilder sen massa tillfällen, Rom och lite annat bland annat. Men innan jag lägger upp något här så ska jag förminska dom först. Yeeey. Fast vi får se om jag orkar det. Annars blir det full-size people!

Imorn är det fullt upp skulle man kunna säga, det ska letas en väska till Vickan där han kan förvara sina skolsaker, my little schoolboy. Vi ska bege oss till Willys för en mindre storshopping, jag ska ta en fika med Emelie, eventuellt följa Madde till arbetsförmedlingen och eventuellt hänga med henne. Bland annat, och varför någon ens skulle bry sej om det jag just skrev kan man ju undra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar