måndag 31 augusti 2009

BOOMBOX

Kollar igenom alla underbara bilder från Rom och längtar tillbaka. Vill strosa runt på alla små gator och piazzor igen och inte bry mej så mycket om morgondagen. Bara ta allt som det kommer. Men det känns skönt att ha lite planer och mindre resor framöver. 30e september åker jag och mamma ner till Göteborg och stannar till den 5e oktober. Mammas oerhört härliga vän Kristina, vars bröllop/dop jag fotade på och bakade tårtor till tidigare i somras, fyller 40. Eller det kanske var det hon inte gjorde förresten! Hur som helst så ska vi dit då, och då tänkte jag samtidigt passa på att hänga lite med Stina.P och Bea. Awesome! Och så lite senare i oktober är det ju någon (läs; JAG) som fyller 20, och några dagar innan är det några (läs; VI) som firar två år. Jag skulle inte ha nåt emot en liten tripp till Alicante eller liknande, men det kanske blir en mysig Stockholms-weekend eller nåt. Vi får se.

Men planer och resor kräver pengar, och som det verkar nu så kommer jag jobba cirka 5-7 timmar i veckan. Helt sjukt. Jobbat där i snart ett år och hoppar ner till typ 10%. KUL. Jag ska iallafall höra mej om efter nåt nytt och förhoppningsvis säga upp mej den här veckan. Jag orkar inte med den där typen till chef. Han är en pain-in-the-ass för att uttrycka sej milt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar