fredag 28 augusti 2009

no more mister nice guy

Idag var inte en sån dag då jag orkade ta en massa skit. Jag var en riktig pmsbitch. Min chef skulle kunna jämföras med ett eksem ungefär, jobbig och outhärdlig. Jag sa emot honom mer än en gång idag och var inte det minsta trevlig. Behandla andra som du själv vill bli behandlad, FINE. Han har varken accepterat mej eller behandlat mej speciellt trevligt under nästan ett års tid. No more mister nice guy alltså, nu är det slut med fjanterierna. Han är en mes, en riktig mes som inte kan acceptera att jag gör mitt jobb, och att jag gör det bra. För det gör jag. Jag är så jävla duktig, och han kan inte ta det. Ska han inte vara glad att han har riktigt bra anställda istället för att gnälla på minsta lilla småsak som knappt gör till eller från?

Och imorron är jag där igen, yey. Förhoppningsvis blir jag inte kvar alltför länge. Jag orkar inte helt enkelt. Tur att jag har världens underbaraste Viktor att komma hem till varje dag, jag vet inte vad jag skulle göra och vara utan dej. Jag älskar dej Vickan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar