onsdag 2 september 2009

rubrik

Ganska nyss hemkommen efter en 3timmars fika på Svenssons, mitt gamla underbara jobb! Jag och Emelie fick som vanligt tiden att flyga, och det var lika trevligt och mysigt som alltid. Tack älskade vän!

Idag har jag och Viktor spenderat pengar och tid. Vi gled runt på stan och shoppade, till Vickan (!!!!!!!!!!!!!!). Han införskaffade en väska och lite kläder. Vi åt lunch på tehuset och hoppade på en buss till Willys, trodde vi.. Man ska inte ta 4an när man ska till Willys har vi nu lärt oss. Det går väl, blir lite längre att gå bara. Sen när vi ska hoppa på 9an när vi fyllt våra kassar så kommer det aldrig någon buss. En trafikolycka längre bort blockerar vägen, så den åker ovanför oss och missar två hållplatser. YEY. Så till slut vandrade vi bort till hemköp och hoppade på där.

Nu sitter jag här, nyss pratat med Madde, min kära vän och arbetskamrat. Vi är båda två rasande på chefen, men det är skönt att vi har varandra iallafall, och resten av gänget på Krikelin på våran sida. Han är inte så omtyckt som han tror den där typen till chef. Inte alls.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar