söndag 13 september 2009

The life of a NO-LIFER

Mitt tetrisbegär är tillbaka igen, inte lika allvarligt som förra gången. Men snudd på. Jag är för övrigt jättetrött efter dagens otroligt ansträngande aktiviteter. Däribland "sängbäddning" och "pantning". Två extrema sporter som kräver många års erfarenhet. Men hurtig och alert som jag är klarar jag det utan vidare problem.

Nu ska jag duscha, borsta håret och allt sånt där som jag skulle gjort för cirka 12 timmar sen. Men jag gör det hellre nu och kryper ner nyduschad i nya mysiga sängkläder. Åh. Våran säng är helt underbar, förstår inte hur vi klarat oss med en 120 förut. En dubbelsäng är så många möjligheter. Imorse låg jag tvärsöver, bara för att man faktiskt kan det. God natt alla mina fans och hemliga beundrare. Jag vet att ni älskar mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar