söndag 13 september 2009

fånig rubrik

Nu har jag precis beställt hem gardiner och tyg som jag ska lyckas förvandla till kuddfodral. Ännu mer utgifter för min numera arbetslösa plånbok, hämtade hem en tv-bänk idag också. Det svider lite, men samtidigt fyndar vi ju som bara den när vi hittar bra och billiga grejer på Blocket, och soffan var ju inte heller dyr. Med tanke på att den är ny och helt AWESOME.
Imorron fixar vi förhoppningsvis färg också så vi blir av med den här (förlåt Carina!) groteska gröna färgen som "pryder" våra väggar. "Projekt; Nytt vardagsrum" håller mig sysselsatt och får mig att tänka på annat på dagarna. Det behövs.

2 kommentarer:

  1. till schmoog:
    åh! har du blogg nu! då ska jag lägga till dej på min! jag ska lägga upp lite bilder när vardagsrummet är färdigt :)

    SvaraRadera