måndag 29 juni 2009

R to the E to the A!

Beställde alldeles nyss tre bäddset för dubbelsäng från ellos, till nästan oförskämt bra pris. Och tidigare idag gick jag lös på hemtex och hittade både lakan och gardiner till äckligt låga priser. Freakin awesome! Jag vill ha torsdag nu, torsdag och 77 kvadrat. Amazing.
Besiktningen gick utmärkt, han gick igenom lägenheten och konstaterade att det var rent och snyggt. Jag måste nog tyvärr hålla med Viktor och säga att städningen igår var lite overkill. Men hon som flyttar in får det ju rent och fint iallafall. Alltid något.
Efter den knappt 5 minuter långa besiktningen gled jag ner på stan och stötte ihop med ett gäng sköna boys. Vi chillade i badhusparken och blev attackerade av en blodtörstig kämpe och svallvågor efter en fakeboard. Nice! Tack till Mys, Bill, Goos, Planjii och Björn.
Sen tog jag bussen till Lit, hade planer på att bada. Men det slutade med att jag och Virrelicious tog en promenad. Nu sitter vi här, nördparet med varsin dator. Det är fruktansvärt varmt och jag måste ha vatten. Tja

1 kommentar:

  1. Bääääääääärs é livet, bärs é liveeeet!

    Närå. NANANANA, OVERKILL
    OVERKILL

    (Sebbe understands..)

    SvaraRadera