torsdag 9 juli 2009

Untitled. But still

Jag lever, vi lever, på Byvägen 40 närmare bestämt. Det är underbart! Men vi har varken internet eller tvkanaler, så vi känner oss lite lost. Men vi har åtgärdat det tills vidare nu, med Viktors mamma mobila bredband och 5 hyrda filmer. Vi har visserligen redan sett alla, men ändå. Till veckan installerar eller kopplar eller vad dom nu gör, in en hemtelefon till oss (oerhörda vuxenpoäng) och sen fixar vi internet därifrån. Så vi är snart back on track!
Det är fint här iallafall och jag tycker att alla jag/vi känner bör komma hit på en fika. I helgen är jag ensam med våra 77 kvadrat då Viktor åker till fjällen med sin fadersfigur. Nu är klockan egentligen för mycket och vi ska bege oss mot sovrummet.

3 kommentarer:

  1. Haha hemtelefon, det har jag också fixat, vuxenpoäng so sure! Ring mig när ni vill på 031- 51 19 61! Puss Beata

    SvaraRadera
  2. Jag kommer och fikar nästa gång jag kommer hem :) kanske inte yran blir nog lite stressigt, men gången efter :)

    SvaraRadera
  3. Till Bea ; ÅHH! jag ringer när vi fått den inkopplad! Haha, vad seriösa vi blivit då ^^ haha.

    Till Sandra ; Jaa! det måste du verkligen göra :) saknar dej!

    SvaraRadera