måndag 29 juni 2009

07.56

Vid halv 4 imorse vaknade vi när en geting letade sig till sängen och stack Viktor på armen, fast Viktor trodde att han blev stucken på rumpan. Jag var man nog att få tyst på den, för alltid. Sen sov vi vidare och vaknade igen två timmar senare av att en ny letat sig in genom fönstret. Fruktansvärt frustrerande. Jag fick än en gång agera man och tysta den lilla terroristen. Sen dess har jag varit vaken.
Jag funderar på en promenad i lugna Lit. Sen en dusch och en buss in till stan, ska leta efter nya sängkläder eftersom vi ska uppgradera oss till dubbelsäng, dubbeltäcke och minst 2 kuddar! Klockan 13.15 måste jag befinna mig i våran lilla ex-1a. Den ska besiktas och så där, så jag hoppas det går bra, för jag är faan inte sugen på att städa mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar