söndag 14 februari 2010

valentines day

Alla hjärtans dag kan vara årets mest överskattade dag, man älskar ju inte varandra mer bara för att det är en speciell dag. Och det är inget jag säger bara för att jag jobbat större delen av dagen, Viktor åkte till Lit och vi har inte setts sen imorse. Det är bara ett trick för att vi ska konsumera mera. Alla dessa puttinuttiga gosedjur, fin choklad och snuttiga blombuketter. En mysig hemmakväll vilken kväll i veckan som helst betyder så mycket mer än en ask chokladhjärtan på alla hjärtans dag. Iallafall för mig. Fira på ni, fall för grupptrycket!

1 kommentar:

  1. mmm alla hjärtans dag är en töntig uppfinning bara gjord för att tjäna pengar på. men hörredu, om två månader börjar jag jobba som bodypumpinstruktör på Gold's igen, och då förväntar jag mig dig på första raden under samtliga pass!!!! :D

    SvaraRadera