tisdag 16 februari 2010

fettodagen

Idag är dagen då alla svenskar trycker i sig semlor för fulla muggar och pratar om OS och guldet som hon tog. Kalla, eller nåt. Jag är ungefär lika insatt i OS som jag alltid varit. Inte alls alltså.

Och angående semlor. Fuck them. Jag förstår liksom inte tjusningen med det hela. Pappa däremot har ätit semlor i flera veckor nu, och kommer garanterat göra det flera veckor framöver, men det är ju han. Jag har fått nog av semlor utan att äta några, för jag har faktiskt tillverkat cirka 400 stycken idag. Känns som hela jag luktar sur grädde. Väldigt attraktivt om jag får säga det själv. Eller.
Efter semeltillverkningen på Svenssons begav jag mig till Golds för att utöva lite yoga. Jag tycker det är krångligt att hålla koll på andningen som det är så noga med. Men annars var det helt okej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar