fredag 8 januari 2010

-28

Härliga minusgrader där ute. Och här inne har vi väl runt +19. Mmm. Vart jag än befinner mig fryser jag. Jag kommer garanterat "förfrysa" näsan igen. Jag har ju bara gjort det 3 gånger so far. Inom loppet av två veckor? Inte konstigt att den är torr som en öken.

När jag ändå är inne på klagomål så har jag en ond blåsa under tungan, som svider när jag äter och dricker. En självspricka på tummen, skärsår på tummen och pekfingret. Jag ska nog inte skära tomater. En ond, kanske bruten, lilltå. Nåt är det som är fel med den iaf, eftersom den är nästan dubbelt så stor som den andra. Ska vi se.. Ena hälen är lite öm, ingen aning om varför. Tror det var allt. Så jag fryser och har ont någonstans, konstant. Men jag ska inte klaga. Finns dom som har det bra mycket värre.

1 kommentar:

  1. Älskade Rebecka! Sport skall endast utövas framför tv´n!! Aktiviteter är farligt, man blir skadad! Se på dig nu! Kom hit, vi har så varmt inne, 25 grader, eftersom Kurt tagit bort termostaterna och då blir värmen högre!Har fått sätta dit dem igen och sänka värmen! Kolla gärna in min blogg, du är med på en del foton...ha en fin helg. kram kram från oss som just nu har -10 (man varit -14 i morse).

    SvaraRadera