onsdag 9 december 2009

Haircut?

Jag kan inte gå som katten kring het gröt längre. Jag måste klippa mig. Senast jag klippte mig var i februari, tror jag. Kan inte komma på att jag gjort det sen dess. Tänkte klippa mig i somras. Men det blev aldrig av, och sen har jag låtit det växa och tyckt att "mitt hår är helt okej faktiskt!" MEN NU ÄR DET FAN INTE OKEJ!

Så, hur ska jag då klippa mig? Det känns som att jag vill göra nåt lite halvradikalt. Typ raka halva skallen och göra rosa slingor. NOT.
Jag har ju haft lugg förut, men vet inte riktigt huruvida jag passar i det längre. Och så vet jag inte på längden. Det är ju långt nu, skulle kunna tänka mig att ta en decimeter, eller två. Så det slutar nånstans nedanför axlarna. (Det jobbiga är att Emelie och Johanna har klippt sig typ till den längden, jag vill ju inte vara någon copycat!) Hjälp mig! Jag vet inte hur många det är som läser min blogg, men ni få som kikar in här då och då får gärna komma med några förslag. Snarast.

2 kommentarer:

  1. haha! känns som att alla klipper sig kort nu för tiden^^ tror dock att du skulle bli superfin i det (;

    puss!

    SvaraRadera
  2. Du är ju fin i kort du med! Puss bea

    SvaraRadera