tisdag 1 december 2009

091201

Ovanligt att jag är uppe innan Viktor, men han får väl sova lite till. Jag förstår ju varför jag är så dödens trött hela tiden, går sällan och lägger oss innan 12, halv 1. Sover sällan hela natten, hade svårt redan innan och katterna må vara gosiga, men dom gör det inte lättare. Sover oftast inte längre än till 8, halv 9. Imorse ruschade jag upp vid 9 för att ringa till Alfakassan. Klockan är 10 och det är inte gjort än. Ovanligt Rebecka. Katterna är iallafall mätta och belåtna och jag ska väl ta mina dagliga hårdbröd. Träningsvärken i magen efter gårdagens pass bål är påtaglig. Idag ska vi vaccinera oss, och jag hoppas att jag snart får reda på vart dom mystiska pengarna på mitt konto kommer ifrån.

Första december också, fan va mysigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar