måndag 19 oktober 2009

Tillägnat 40+arna

På begäran från två av mina bästa vänner, min mamma och Kristina, så kommer här lite bilder från våran fantastiskt mysiga tid i Gbg. Vi anlände den 30e september och det blev ett tårfyllt avsked den 5e oktober. Nu längtar jag alldeles fruktansvärt tills jag och mamma åker ner igen på vår/sommarkanten. Då hoppas jag att dom har laddat upp med yoghurt så jag kan sitta där och läsa tidnigarna uppochner och vara viktig. Dom är rätt härliga dom där två, fast dom är så gamla, 40+arna!


Världens sötaste William ovanför. Och lika söta Kristina nedanför!


Åka spårvagn blir man muppig av. Iallafall mamma.



Inne på Din sko fick man tydligen inte fotografera.



Kurt bjöd på middag på en Österrikisk restaurang när Kristina fyllde år! En jättetrevlig och mysig middag. Tack!


Ullared, en lång dag med fula ungar och trängsel inne på Gekås.


Sådan mor sådan dotter, jag förstår ju vart jag får allt ifrån ibland.


Charmtrollet William, helt underbar!



I Stockholm på centralen innan tåget mot norr åt vi lite middag.
Tack för underbara dagar i Göteborg! Era flickor saknar er!

4 kommentarer:

  1. Sååå fint du har gjort, blir alldeles tårögd! Det var så otroligt roligt och trevligt att ha er här! Hoppas verkligen att du och Victor kommer hit och bor här när han ska studera! Du har gjort så fina animeringar, hur gör du det?!?!? Kan jag kopiera dem och de blir riktiga?!?!kan inget om sånt, gammal som jag är ;-) tack för dina fina bilder minus den där jag muppar mig ;-( vi hörs och vi längtar massor efter er! William sitter med mig och pekar på "becka" och "annnnne"! Kramisar!

    SvaraRadera
  2. det gick! Hoppas det är okej!Har du kollat mina mogna skämt på min blogg??!?! Kram igen och hoppas du fick kortet och teckningen från oss. Familjen som väntar på flickorna!

    SvaraRadera
  3. Älskade gumman vad det var kul! Å vi gör om det! Hoppas killen med trunken gör oss sällskap på tåget! Hälsa Viktor å småkatterna! Puss å kram älskar dej <3

    SvaraRadera
  4. Anonym, mamma;
    Ja det var det verkligen. och jag längtar så mycket! hahahha, jaa. det skulle vara nåt. och så dom norska skolungdomarna. så han får det lite besvärligt igen! han hälsar tillbaka :) puss o kram älskar dej! <3

    SvaraRadera