söndag 18 oktober 2009

20

Grattis till mig och välkommen till vuxenvärlden. Eller systembolaget iallafall. Hur som helst så har jag vistats i Umeå sen i torsdags, hos världens bästa kollektiv. Det var lika mysigt som det alltid är och mottot var som vanligt "äta bör man annars dör man!" Igår, lördag, åt vi oss rejält mätta på mongolisk buffé. MUMS. Och så har vi bakat, slappat, fikat och allt sånt där man gör. Det har varit härligt! Imorse tog jag bussen och mellanlandade hemma i Tullingsås för att bli mer gratulerad. Det blev köpt tårta, köpt pistagekrans och så slängde mamma ihop en sjukt god äppelpaj. Jag är nöjd med dagen, och alla andra dagar! Och alldeles nyss kom jag hem till ett nystädat hem, en Vickan i duschen och två katter som måste ha saknat mig. Jag ska inte klaga. Tack alla fina för alla gratulationer och uppvaktningar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar