söndag 5 april 2009

Exitlude

Så har ännu en söndag passerat, och vi har bestämt oss för att aldrig mer boka tid i tvättstugan ovanför. Oavsett om det krisar, så ska vi i fortsättningen bara tvätta i den nedre. Vi skyller på torkmöjligheterna, bara för att hon inte ska känna sig så träffad.

Imorron väntar jobb och en 10-mils bussresa hem till katterna och hundarna, lugnet och familjen. Skönt men kort, åker tillbaka till staden, stressen och Mannen med stort V på tisdag redan.
Fast ganska skönt det med.

4 kommentarer:

  1. Som om du inte skulle stressa när du är hemma.. HAH!

    Anyway, vadå inte ska känna sig träffad? Vi borde polisanmäla henne för trakasserier imo. För övrigt så har ju tvättstugan däruppe mycket bättre torkmöjligheter än den nedre, om något.

    SvaraRadera
  2. Till Kjevv ;

    MEN DUUURÅÅÅ!
    Men så långt kan vi ju faktiskt inte gå. Hon är väl kanske trevlig egentligen. Bara det att hon är lite.. Egen. Framfusig. Tvättnarkoman?
    NEJ, jag sa vart jag jobbade. DAMN.
    Jag vet att den övre har det, men det kan jag offra. Torkskåpet i det nedre är ju Top-Notch.
    Men nånting måste man ju skylla på. Man kan ju inte skylla på den galna tanten. Hur skulle det se ut?

    SvaraRadera
  3. aah dom tapeterna känner ja igen :)/MADDE

    SvaraRadera
  4. jaaa fast nu ler jag lite igen, sool och värme. så skönt. satt med bara ben och armar på balkongen och läste elle idag underbart.

    nej blev inget stan nu innan lördag iaf får se mer sen, det störiga är att jag jobbar tis-fre nästa vecka.

    saknar dig med!

    SvaraRadera