tisdag 14 april 2009

ett & ett halvt

En tisdag som känns som en måndag spenderades hemma i t-sås.
Hunnit med en shoppingtur på Dollar där tre vaser införskaffades,
fikat hos kusinerna, ringt till Viktor fyra gånger (so far),
promenerat med mamma, ätit grillat till middag (AWESOME)
och skrivit i min gamla dagbok om mitt liv sen jag skrev sist,
vilket var i juli -05. Tyckte jag kunde behöva uppdatera.

Det har hänt lite smått och gott sen jag skrev här sist,
lite bilder kommer men jag tänkte ge er en liten resumé.
Viktors mamma har fyllt 50 och det bjöds på storkalas,
vi har spenderat lite tid i Blåsjön och nu är jag hemma i t-sås.
Imorron har jag människor att träffa och platser att se,
innan jag hoppar på bussen till min kärlek och stad 18.55.

Jag och Virrelicious firar ett & ett halvt år idag också,
så därför bjuder jag på en bild på nördigaste paret just nu.


Jag älskar dej

3 kommentarer:

  1. haha :')

    jag älskar dig Rebecka <3

    du betyder mest.

    SvaraRadera
  2. Min gullegubbe! Jag älskar dej mest Viktor nässén <3

    SvaraRadera
  3. du är så snygg i dina nya brillor!

    SvaraRadera