söndag 15 mars 2009

This river is wild

Jag har nyss tryckt i mej lite rulltårta och får ont i magen.
Men det är för att jag ska jobba imorn, inte rulltårtan.

Helgen har varit riktigt chill, vilket var ganska behövligt.
Har även fotat en hel del, så det kommer lite bilder senare.
Lördagen började med en tvåtimmars fika på Pause,
med inga minde än Emelie, Johanna & Sandra.
Det var trevligt och sådär mysigt som det alltid är.
Senare mötte jag upp med Viktor, Alex och Markus.
Efter att dom ätit onyttigheter till middag på Alladin,
så dunkade vi hem till Markus i Valla.
Där avnjöt vi melodifestivalen och hade trevligt.
Efter det följde en photosession som bjöd på mycket skratt.
Tack boyz and girlz för en otroligt värd lördag!

Idag har det inte hänt så mycket utöver det vanliga.
Jag gav mej ut på en fotopromenad och gick nästan vilse.
Men det gjorde jag ju såklart inte. Hur skulle det se ut?

3 kommentarer:

  1. det var det! det är så himla mysigt där, jag gillar att det ligger nära mig dock mer synd att folk blir lite lata att ta sig ut dit men morotskakan är to die for! hade inte du receptet? :D jag måste få det om du har det, så får detta innebära att jag blir din partner in crime. ^^
    jaaa det var lövely, mera sen!
    puss!

    SvaraRadera
  2. ja, det var supermysigt.
    jag vill också ha receptet :D

    puss!

    SvaraRadera
  3. Det var mysigt att träffa dig/er igen, snart är det påsk och då måste vi alla ses igen :) saknar dig, puss o kram <3

    SvaraRadera