måndag 23 mars 2009

Good news

Goda nyheter folket, jag får inte bara stanna på mitt jobb,
jag blir även caféansvarig och får i stort sett en heltidstjänst.
Iallafall som det verkar, vi ska prata mer om det imorron.
Det känns mycket mer än bra och vi firade det med påskmust.

En annan god nyhet är att vi äntligen köpt nya blommor.
Vi har bytt ut dom torra julstjärnorna i fönstret,
mot gröna och fina bladväxter. Väldigt top-notch.

Och tro det eller ej, men jag har faktiskt ännu en god nyhet.
Viktors pappa, mannen myten legenden, Janne Nässén,
är nu en match ifrån semifinal i Herr SM i curling.
Dom fick silver i VM -94 och har inte tränat sen -95,
men glider in och sopar banan med dom andra.
(Där fick jag till det Viktor, det måste du erkänna!)
Dom har visserligen förlorat en match. Men so what,
dom äger på lika hårt som för 15 år sen. Vilka hjältar!

3 kommentarer:

  1. åh det är ju underbart! vad glad jag blir!
    vad skönt, det förtjänar du.
    vilken grej, hejaa :)

    förresten mellanlandar jag och johanna i stan på torsdag innan vi drar till åre på fredag, ses kanske?!
    puuus

    SvaraRadera
  2. Men OK!! daligt!! Rebecka Boss! stekigt^^

    SvaraRadera