torsdag 29 januari 2009

Farliga konserver och karriärbyte

Idag fyndade jag en mössa på hm och skar mej djupt i fingret,
konserver är inte att leka med. Så nu vet ni det.

Imorron hänger jag med Emelie & Johanna.
Det blir en fika i vanlig ordning och en liten utgång.
En grym fredag med grymma tjejer med andra ord.

Och så har jag funderat på det här med bloggande,
Blondinbella tjänar ju stora summor inom det.
Så jag tänkte att, "kan hon så kan jag!"
När jag så småningom blir en lite aktivare bloggare,
så ska jag slå igenom som BrunettBecka,
- Lite roligare, lite smartare!

2 kommentarer:

  1. älskar brunettbecka idén! tror stenhårt på en karriär:)
    och självklart kommer vi få en grym kväll och dag för den delen!
    puss

    SvaraRadera
  2. hahah du är klockren tjejen :D ses imooorgooon

    SvaraRadera