måndag 21 juni 2010

bloggah

Jag bläddrade lite bland alla gamla inlägg och bara kände för att blogga lite. Den här bloggen har som sagt hamnat lite i skymundan.. Kanske ska ta och fixa en ny header iallafall. En som är lite somrig och varm. Till skillnad från hur verkligheten är alltså. Sommar my ass! Jag kan inte påstå att det varit en enda riktigt varm dag än. Mina ben är så äckligt bleka, och som det ser ut nu så lär det fortsätta så.

Annars, så rullar allt på. Jag jobbar en del. Viktor jobbar en del. Det går liksom bra! Förutom att min splitternya Ipod bara fick för sig att bli jätteproblematisk. KUL. Men jag ser fram emot helgen som kommer, då min finafina Moa kommer hit från Umeå. Jag saknar henne så innerligt, ja nästan så det gör lite ont. Sällskap får vi även av Lisette och Stina. Så det kan inte bli så mycket annat än awesome!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar