onsdag 7 april 2010

when you came in the air went out

Otroligt produktiv onsdag. Började med brödbak runt 8 imorse. Efter en rejäl frukost promenerade vi till Maxi och verkligen STORhandlade. Jag gissade att det skulle kosta runt 1000, med tanke på allt vi packat på oss. 740:-. Jag är fortfarande i ett smärre chocktillstånd. Ett positivt såklart. Vårat kylskåp är mer välfyllt än.. nånsin? Och då är jag och Viktor såna människor som alltid har ett välfyllt kylskåp.
Hur som helst, så fortsatte dagen bra. Lisette och Emelie kom hit, vi frossade i te, cookies, jordgubbar och Emelies cupcakes. Trevligt och mysigt som vanligt, som det ska vara! Sen begav dom sig hemåt, jag åt gårdagens gryta till middag och knallade ner till Svenssons runt 7 för lite jobb, kom hem innan 10. Så jag är nöjd. Bra dag!

1 kommentar:

  1. åh nybakat bröd.. fick nästan lust att ställa mig och baka nu. Härlig blogg förresten

    SvaraRadera