tisdag 20 april 2010

ond som i ont

Idag grillade vi och hade oss, det var trevligt. Dock lite kallt och rökigt. Men det kan ni ju läsa om här. Här ska jag bara beklaga mig om hur jag för tillfället mår innan jag tar en varm och lång dusch för att sedan krypa ner i sängen. Jag håller på att bli sjuk igen. IGEN. Jag var ju sjuk nyss! Har fruktansvärt ont i halsen, ont i hela kroppen. Och då snackar vi verkligen ren och skär smärta. Jag var på gymmet igår, men körde inte direkt hårdare än vanligt. Men jag har aldrig varit med om att det gör så här ont. Min kropp kanske bara är allmänt ond. Inte ond som i elak då, utan ond som i ont såklart.

1 kommentar:

  1. för mycket träning och för lite youghurt! därav dina upprepade förkylningar ;-) se till att bli frisk så att du kan komma upp nästa vecka. du får inte va sjuk, då kan mamma bli smittad :-(

    SvaraRadera