onsdag 17 februari 2010

mr. and mrs. muscle

Idag har mina vader krympt ytterligare nån decimeter, jag får ta ministeg för att inte grimasera av smärta. Och ryggen är inte så mycket bättre den heller. Jag som hade så storslagna planer för dagen. Promenad in till stan och sen vidare till Maxi, ett pass bål och kanske lite gym på eftermiddagen. Får försöka härda ut, när jag ser bilden i förra inlägget vill jag bara kämpa på och nå mitt mål.

NOT!

Jag ska bli snyggare än henne, fast det kanske inte är så svårt med tanke på att det där INTE är så speciellt snyggt. Jag kan inte tänka mig att många killar tänder på det. Om min kvinna hade extremt mycket muskler, så skulle mitt manliga jag ha mer. Vi skulle nog se ut såhär.

Nej, för mycket muskler är inte så attraktivt, tycker jag iallafall. Jag ber så mycket om ursäkt om någon tar illa vid sig. Men jag tycker att lagom är bäst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar