onsdag 3 februari 2010

irritationsmoment

Det är inte okej när två fjortisar anländer till gymmet och ska gasta och skrika "han BAH!", "hon BAH!", "typ" och ja, ni vet jargongen. När jag nästan är klar med mina intervaller ställer dom sig på varsitt band en bit bort. Och bara anblicken över deras översminkade nyllen gör mig irriterad. Visst, jag som inte sminkar mig ska väl egentligen varken säga bu eller bä. Men när man kletar på brunkräm, eller vad det nu är, så man ser ut att ha en missbildning i ansiktet. Då är det väl ändå nåt som inte stämmer?

2 kommentarer:

  1. Självklart är det nåt som inte stämmer! Du skulle sagt åt dom att ställa sig på ditt band, å sen dragit på full gas!! Ha en bra dag å hälsa familjen! Puss å kram älskar dig<3 Mamma

    SvaraRadera
  2. HAHAHAHAHAH OMG!!! HILARIOUSS!!!!! AHAHAHAHAHAAHAH! AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!

    /A

    SvaraRadera