torsdag 25 februari 2010

gladiator

Börjar tro att den halvonda halsen som hemsökt mig varje morgon några veckor nu, börjar utvecklas till något. Men det är ju såna tider så jag är inte direkt förvånad. Om man säger som så.

Idag, torsdag, har varit ungefär lika händelselös som dom andra veckodagarna. Och helgerna för den delen. Bästa händelsen var när Viktor hämtade in posten och där var dom, mina gladiatorsandaler som jag vann på tradera i fredags. Dom är så grymt snygga. Längtar tills graderna når en bit över plusstrecket och jag kan dra på mig snygga kläder och vara allmänt snygg i mina snygga sandaler. Det blir en snygg sommar i år. Jag ska bli brun, till skillnad från förra sommaren. Tragiska svenska sommar. Om vi ens får någon, istiden kanske håller i sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar