tisdag 19 januari 2010

morgonstund


Det är lite mysigt att ställa fram den stora tekoppen, tända några ljus och bläddra i tidningen på morgonen. Bilden är från gårdagens frukost, men imorse var det minst lika mysigt. Fast imorse var det cirka 2 timmar tidigare, och sen begav jag mig mot gymmet och Viktor mot skolan vid 8.

Och så umgicks vi med mamma och Hanna idag, det är alltid mysigt. Gjorde en mindre storhandling på Maxi, fick med oss en extra påse potatis, åt lunch på Svenssons och skrattade och fjantade på. Vi brukar göra sånt min mamma och jag!

2 kommentarer:

  1. kan ni inte komma hit och "fjanta" er istället?!?! Längtar efter er... Vi hörs snart igen. va rädd om dig. kram

    SvaraRadera
  2. Ja, hur går det med potatisen? Säpo är väl oss inte på spåret får jag hoppas, i så fall ät upp bevismaterialet snarast! Tänk på att det stod 13:51 på lappen!!! Ha en bra dag! Hälsa medbrottslingen! Puss å kram älskar dej<3 Mamma

    SvaraRadera