tisdag 12 januari 2010

less is more

Vaknade med ett ont smalben imorse, vilket till min besvikelse innebar att det inte blev/blir någon direkt träning idag. Jag som längtade efter löpbandet och lite intervaller. Får se hur mitt stackars ben mår imorgon.

Hur som helst, så är jag ganska mycket hår fattigare och en grymt snygg kavaj rikare. Håret blev bra! Jag är jättenöjd, fick världens mysigaste frisörska. Hon tyckte att jag hade tjockt och fint hår och var jättetrevlig. Och kavajen var ett kap, med tanke på att den kostat 399:-, och jag köpte den för ynka 99:-. FETNAJS. Kan komma upp nån bild på mina schyssta fynd, både det jag håvat in idag och lite annat.

1 kommentar:

  1. du håller på att få benhinneinflammation om du har ont på framsidan/sidan av smalbenet! lägg ner löpningen i två veckor, det enda man kan göra är att vila sig i form. när jag hade det förut stretade jag på och sprang ändå fast det gjorde skitont, och jag hade det i TVÅ MÅNADER. sen vilade jag två veckor och då blev det bra :) men ett ont smalben sätter inte stopp för t.ex spinning och BP som tur är :D

    SvaraRadera