måndag 25 januari 2010

just my luck

Jag som gått och längtat efter IKEA i flera månader, och peppat våran lilla roadtrip sen förra veckan (tror jag det var) då vi bestämde oss för att åka. Jag, Viktor och Markus. Och vi skulle äntligen köpa ett nytt skrivbord. Har även bakat bullar idag inför den stundande resan som skulle äga rum imorgon. Men tji fick vi, eller jag, när vi upptäckte på IKEAs hemsida att skrivbordet inte ens fanns i lager just nu. KUL LIV. Jag har ingen som helst tur i någonting jag gör verkar det som. Fast bullarna blev bra, och goda. Så det var väl bra. Det kanske blir IKEA på fredag. Vilket är om en evighet..

Har varit hemma i helgen också, hos min älskade familj. Det var mysigt precis som det ska vara. Hann även hälsa på min underbara vän Therese, familjen på Wilsongränd och Wallbergs. Det är fullt upp dom få gånger man åker hem nu, men det är så det ska vara. Tack för en härlig helg! <3

1 kommentar:

  1. Tack detsamma! Det var jätte kul och mysigt, och det är så härligt att se att mina humorgener gått i arv till dej!! Hoppas det fixar sej med IKEA resan! Vi hörs! Hälsa mågen och barnbarnen! Puss å kram älskar dej<3 Mamma

    SvaraRadera