torsdag 17 december 2009

alltsååååå

Jag börjar bli så måttligt road på precis allt nu. När det började se bra ut, trots att jag måste betala 430:- i månaden för att jag är arbetslös, så ringer jag dit nu på morgonen och får veta att jag inte är påanmäld från arbetsförmedlingen, jag måste skicka in massa intyg och allt är bara skit. Ett arbetsintyg från dom senaste 12 månaderna bland annat. Mmm. Lätt som en plätt, eller. Eftersom min förra arbetsgivare är världens största idiot och säger att jag inte har rätt till några papper så har jag bara ett anställningsbevis som inte ens stämmer. Jag kommer inte ens få någon ersättning. Fyfan, måste gå till AF idag och be dom hjälpa mig, men det lär ju sluta som dom tidigare gångerna jag varit dit och bett om det. Jag går därifrån mer förvirrad än när jag kom dit. Kan jag inte bara få hjälp? Jävla värld, jävla system, jävla allt. Allt är så tungt så jag orkar snart inte mer.

1 kommentar:

  1. åh buhu :( fan vad det suger. hoppas det löser sig, du måste ju få pengar!

    är i stan i helgen så vi borde ses om du kan!

    puss o kram

    SvaraRadera