torsdag 22 oktober 2009

2 year celebration

Idag har jag fått goda nyheter, kört mitt första bodypump-pass, varit slutkörd efter mitt första bodypump-pass och firat min och Viktors två-årsdag. Den var egentligen förra onsdagen, men då hade vi inte tid. Så vi firade lite idag istället! Det blev trerätters middag och så fick jag ge mig ut på skattjakt. Haha, jag älskar dig Viktor, tack för två underbara år! Du är underbar <3

Kvällens meny

Förrätt; Baguette med hemmagjord, underbar, skagenröra.

Varmrätt; Laxfilé, ugnsstekta potatisklyftor och morötter, stekt sparris
och lite grönt. HELT UNDERBART, Viktor hade aldrig ätit så god lax.
Och han tycker alltid att min lax är fantastisk. Jag vet. Jag är bäst.
Såsen är dock pulversås, citron och dillsås. Men riktigt god var den!

Efterrätt; Hemmagjord vit chokladmousse varvat med smulpajsmulor
och hallon. Mina fina kokböcker som jag fick av Viktor är också med.
Jag kan inte komma på någon bättre kärleksförklaring än en kokbok.
Iallafall inte till mig! Tack min underbara älskling!

1 kommentar: