måndag 28 september 2009

på G

Inatt drömde jag att jag inte kunde sova bara för att vi skulle flytta in möblerna och fixa och dona. Men jag fick sova, vaknade dock mitt i natten eller väldigt tidigt imorse och försökte i panik somna om. Enbart för att tiden skulle gå så fort som möjligt och klockan skulle ringa. Hur som helst så har vi städat och flyttat in lite möblemang i vardagsrummet. Vi har monterat den helt underbara soffan och slängt ungefär 7 påsar med plast och frigolit som soffan var inpackad i. Men det var dock inte allt. Står massa påsar med skräp i hallen fortfarande, vi måste ju hela vägen ner till Konsum. Så man väntar alltid en dag. Eller två.

Det är fortfarande en del kvar att göra, men det är helt underbart! Jag börjar känna mig hemma i vardagsrummet för första gången sen vi flyttade hit. Känns bra. Imorron ska jag träffa en jobbcoach och på onsdagmorgon åker jag och mamma mot Götet. På söndag, Kanelbullens dag, har jag bokat en bull-date med Bea och på måndag åker vi uppöver landet igen. Alltså en helt okej vecka framöver!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar