fredag 7 augusti 2009

För-trött-för-uppdatera-UPDATE

Jag blir glad när jag tänker på mina nya väskor och smycken och att vi snart åker till Rom. Samtidigt gråter jag lite över förkylningen som drabbat både mej och Viktor. Jag häller i mej och oss honungsvatten med ingefära och citron och hoppas att det inte ska bli värre. Annat som gör mej ledset just nu är att jag dels är otroligt ofotogenisk (om det är ett ord?) och att jag jobbar imorn, och här sitter jag. Jag börjar 8 imorn, that sucks.

Annars så har vi spelat minigolf ikväll med Alex och Christoffer, jag kom 2a. *PEACE-WIN-TECKEN* Dock så dog kameran innan vi ens började golfa. Men det var kul ändå. Nu är jag trött.
Tjabbaloo /Reb1, the one and åwnlyy

2 kommentarer:

  1. I am the one and only!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  2. förlåt för att det inte blev något idag heller! vi sov rätt länge och sen trodde vi att vi skulle åka med mina päron till ström men så fick jag veta att dom inte skulle in ändå så vi fick skynda oss till bussen istället, (vad har hänt med länsbussarna, dåliga tider!) men nästa gång vi kommer in så får vi planera ett häng!

    sjukt avis på din romresa! :)
    hoppas du mår bättre!

    puss o kraaam!

    SvaraRadera