tisdag 11 augusti 2009

eländigt

Vakna tre på morgonen med smärtsam hosta och andningssvårigheter är inte helt okej. Att jag sen börjar tänka på svininfluensan och döden gjorde inte saken bättre. Jag grät, hyperventilerade och var helt panikslagen. Hur som helst så ringde jag sjukvårdsupplysningen och hon sa så bra och logiska saker. Jag är förkyld. Thats it. Jag ska dricka mycket varmt vatten, ingen honung eller nåt, undvika mjölkprodukter som är slembildande och ligga lite högt när jag sover.
Jag och Viktor preparerar oss med allt möjligt nu. Kan Jang morgon och kväll sen i lördags, Bisolvon köpte jag idag som ska tas tre gånger om dagen, och så fick mamma för sej att hälsa på oss idag så då tog hon med sin hostmedicin som ska tas morgon och kväll. Och så dricker jag mängder med varmt vatten. Och så nässpray. Imorron åker vi till Rom, vi ska smitta hela Italien med den jämtländska jävliga förkylningen. Suck on that subsection!

Jag är glad att min mamma och syster hälsade på idag, mamma skyllde på att det var dåligt väder och att dom lika gärna kunde komma in med lite grejer som jag skulle ha (SNES, en lampskärm och lite andra grejer). Men jag tror att hon tyckte synd om oss, sjuklingarna. Jag bjöd dom iallafall på god middag så dom slapp McDonken och det var trevligt och mysigt!
Jag älskar min mamma!

1 kommentar:

  1. Det är klart att jag tycker synd om er och älskar dej, därför kom vi ju!! Det var en mycket god middag, det tackar vi gärna ja till flera gånger! Krya på er så hörs vi i morgon! Ge världens goaste och finaste måg en kram från svärmor, och världens största kram till till väldens bästa dotter! Puss och kram älskar dej! Mamma

    SvaraRadera