fredag 24 juli 2009

update 08:31

Vi är än en gång utan internet hemma på Frösön, det är mindre än tre veckor kvar till Rom, det känns som att våra utgifter och räkningar aldrig kommer ta slut och jag är ledig idag, imorgon och söndag. Men som alltid när jag är ledig ska det inte gå en hel dag utan att någon från jobbet hör av sig. Imorse när jag för en gångs skull tänkte sova längre än till halv 8 ringde Stig 07.40 och berättade att brödbeställningen inte kommit. Där låg jag, alldeles yrvaken och fick komponera ihop en ny beställning. Vet inte riktigt vad dom skulle göra utan mej på det där stället. När vi är i Rom tänker jag stänga av telefonen hela veckan, helt seriöst.

Igår kom jag hem till Tullingsås förresten, så det är där jag är nu och därför jag har internet och kan uppdatera om livet utan internet.
Idag ska jag baka och fixa ihop 2 doptårtor och 2 bröllopstårtor. Imorn blir det dop/bröllop och sen åker jag vidare till Östersundet igen för utgång på stråket med mina kära arbetskamrater. Jag funderar på att ringa och väcka Viktor som ligger och sussar hemma på Frösön. Han har sovit tillräckligt nu.

2 kommentarer:

  1. Hur kommer det sig att du skrev inlägget om gf.nihplod.com?

    Jag är fortfarande nyfiken över hur min sida hamnade på din blog ^^

    SvaraRadera
  2. Stort TACK för all din hjälp vid vårt bröllop och dop! Jättefina bilder, om man bortser från motivet (undertecknad enbart), de andra två i min familj är ju superfina ;-)
    Vi hörs igen och tack än en gång!
    Kram Kristina med familj.
    Gå gärna in på bloggen där jag lagt in en del bilder. www.metrobloggen.se/mammakb

    SvaraRadera