onsdag 15 juli 2009

hela världen är så underbar

Nu sitter jag ensam igen efter en underbar kväll, natt och dag med min kärlek. Efter fem dagar utan hans närhet kom han hem och delade allt med mej i ett dygn för att sedan åka iväg igen några dagar. Och jag skulle ljuga om jag sa att jag inte saknade honom redan, för det gör jag.
Dagen har vi spenderat på bästa möjliga sätt. Vaknade tidigt, fick hemtelefonen installerad. Åt frukost, såg en sjuk film, åt lunch på Svenssons. Uträttade ärenden på stan och strosade runt så där kärleksfullt som vi fortfarande gör, pussades i rulltrappor och sånt där underbart. Sen gick vi hem, myste och lagade tacopaj. Jag citerar Markus Krunegård, "hela världen är så underbar", för det är den. När jag får möta den med dej.

Jag älskar dej så vansinnigt mycket, min andra halva.

1 kommentar:

  1. Du har verkligen tur, det e inte alla som får träffa sin andra halva, så va rädd om det du har :)

    SvaraRadera