onsdag 24 juni 2009

Trycksvärta och Transformers

Stundvis är mina fingrar svarta av all trycksvärta från diverse reklamblad som jag varsamt slår in glas, koppar och annat ömtåligt i. Annars har flytten varit fläckfri so far. Har visserligen bara packat ihop 5 lådor hittills, men ändå! Imorron är både jag och Viktor lediga så då ska vi putsa fönster, tvätta och packa ännu mera. Jag ska klippa mej lite grann också. Och så ska jag försöka hinna med att njuta lite av solen mellan allt också.

Vi såg Transformers 2 tidigare ikväll. AWESOME!
Jag älskar 1an och älskar den här minst lika mycket.

Nu ska jag krama och pussa på Virrelicious och hoppas att han är lika trött som mej så vi kan krypa ner under täcket. Godnatt

3 kommentarer:

  1. har ni blivit av med bredbandet ännu?
    när jag kommer in nästa gång hoppas jag på en rundvisning på den nya lägenheten:)
    puus

    SvaraRadera
  2. hoppas flytten går braaa. och säg till när man kan tänkas komma och hälsa på!
    puss tjejen!

    SvaraRadera
  3. DOH! Jag trodde du menade trycksvärta som i att du LÄSTE mycket tidningar. Fail.

    SvaraRadera