tisdag 28 april 2009

Spontant och bra

Fan. Jag kom på att det var Ugly Betty 45 minuter för sent.

Idag blev det en spontan fika med Viktor och boysen på Pause.
Jag sörplade i mej en efterlängtad chai-latte och tillsammans tryckte jag och Viktor i oss en underbar walnut brownie, MUMMA.
Efter nästan två timmar var vi tvungna att gå för att jag ville hinna visa Viktor en plånbok jag spanat in. Min "plånbok" jag har nu har funkat länge och väl, men jag kan ju inte gå runt med en kondomficka från RFSL hur länge som helst, på tiden att jag uppdaterar mej liksom.
Hur som helst så köpte jag den söta plånboken som skrek "REBECKA" på flera mils avstånd. Den var jag helt enkelt, liten och söt. Just like me.
Även Viktor passade på att införskaffa sej ny förvaring till sina slantar. Sen spenderade vi lite pengar på mat och annat nödvädigt och gick sedan hem med våra kassar.

Nu är det The Mentalist och jag vill tacka Markus, Alex, Bill, Sebbe och Niklas för den utomordentliga fikan och eftermiddagen!
Och så Viktor såklart, men det var väl givet.

2 kommentarer:

  1. Halloj, fina bilder du har tagit, vad har du för superkamera? /madde

    SvaraRadera
  2. Till Madde:
    Haha, äsch! En Canon Eos 400 D,
    den är fortfarande underbar efter mer än ett år :)

    SvaraRadera