tisdag 10 mars 2009

Under the gun

Jag tänkte komma med en sån här härlig liten update.
Det kan väl vara på tiden kanske.

Jag hostar fram snygga abs och snorar,
har spenderat några dagar i härliga Blåsjön,
fått hem lite snygga kläder från h&m och
beställt nya cleana glasögon.
Och just det, imorn kanske jag får sparken.

Anledningen? Eller den det verkar vara iaf,
jag kunde inte jobba i lördags,
då det bara var en som kunde jobba.
Jag hade feber och befann mej 30 mil bort.
Därför kunde inte jag jobba i lördags.

Imorron ska vi prata så vi får väl se.
Och jag är nervös som vanligt.
Jag biter mej i läppen och biter på naglarna,
en oerhört stor klump tynger i magen.
Och hostan gör inte direkt saken bättre.

Jag känner verkligen inte för att vara arbetslös.
Jag kommer med en update imorn folket. Peace

3 kommentarer:

  1. jag hejar på dig! puss

    SvaraRadera
  2. usch då vännen! jag gillar inte din chef. puss

    SvaraRadera
  3. det börjar bli bättre. efter en och en halv vecka får det snart vara nog, hehe.
    Jag och emelie planerade att åka in till stan i helgen och träffa josefin, men vi kanske kan ses över en fika eller nått åtminstånde :)
    puss!

    SvaraRadera