torsdag 5 februari 2009

Forever young

På bussen hem igår efter en mindre storhandling, spelades "Forever young" på radion. Det första jag tänkte på var Napoleon Dynamite, stora rosa puffärmar och att jag borde se den snart igen. Sen slog det mig som så många gånger förr, att jag verkligen inte vill bli äldre. Mitt liv är så bra som det är just nu. Jag är i nån slags mittemellan ålder. Jag är lite halvvuxen och halvseriös ibland, och oseriös, barnslig och allmänt konstig resten av tiden. Jag kan inte tänka mig att vara vuxen på heltid, det verkar alldeles för seriöst.

3 kommentarer:

  1. haha ja tänkte väl bnär jag klickade på länken "rebeckas viktor? stort frågetecken"

    åh jag förstår, får bli senare helt enkelt! jg jobbar ändå somen tok, så jag orkar inte med så mycket annat egentligen.
    nej det blev lite skit med min körning, jag är för tankspridd och frånvarande att jag inte riktigt har alla hästarna inne på gården när jag slutat jobba. hah ^^ men det löste sig lite, det är en jobbig tid det här, usch. jag vill spola framåt!

    var det ålderskomplexet som fick dig i dålig dager? :/ jag förstår lite vad du menar.

    SvaraRadera
  2. Seriöst är värdelöst!

    SvaraRadera
  3. Ingen fara. Tog bort den ena. Anade att något blev knas. :)

    SvaraRadera