måndag 19 januari 2009

Goodnight, travel well

Jag tänkte försöka mig på det här med bloggande, igen.
Förra gången gick det ju som det gick. Inte alls.

Jag är så fruktansvärt nervös sen igår kväll,
då hon som bor ovanför oss kom ner och ringde på runt 20.30.
Hon tyckte att vi spelade alldeles för hög musik och så vidare.
För det första, så var klockan inte ens 22, då det ska vara tyst.
Och för det andra kollade vi på How I met your mother,
och hon tyckte det lät som vi hade "disco" här nere..

Men men, vi har vridit ner basen på Viktors dator,
försöker dämpa ljudnivån nån gång efter 20.00
och hoppas att hon inte ska komma ner en gång till,
då hon även kommer ringa hyresvärden. Sa hon iallafall.

Fan va lame

3 kommentarer:

  1. hejsan!
    roligt att du som jag också fallit för grupptrycket och skaffat blogg :)

    puss!

    SvaraRadera
  2. oooh sweet header där! detta skall länkas och följas :)

    SvaraRadera
  3. till em : men tack kära du! jaa. jag hoppas att den är eller blir iallafall en gnutta intressant.. haha

    SvaraRadera